
Jak Niemcy zarabiają na Polakach. Sieciówki sprzedają stary, przeceniony sprzęt 30-50 proc. drożej niż na rynku niemieckim
Written by publikator, Sie 20, 2016, 0 Comments
Klienci gorszego sortu.
– W sklepach niemieckiej sieci „Media Markt” w Polsce reklamowany sprzęt jest bardzo często jako „techniczna nowość”, a więc znacznie droższa od innych, gdy tymczasem w Niemczech został on już dawno przeceniony, bo na tamtejszy rynek weszły dużo nowsze produkty. Tak jest w przypadku komputerów, drukarek, sprzętu fotograficznego, pralek i wielu urządzeń kuchennych. Zdarza się, że ten sam sprzęt (marka, model) potrafi być w Niemczech tańszy o 30–50 proc. niż w Polsce – komentuje dr Leszek Pietrzak.
– Również produkty spożywcze, jakie wysyłane są z Niemiec do Polski nie są takie same jak te, która trafiają na rynek niemiecki – dodaje.
Polub Plportal.pl: