
ILE I KTÓRE MEDIA ZAROBIŁY NA AMBER GOLD?
Written by zzz, lip 2, 2017, 0 Comments
Wczoraj Marcina P. złożył obszerne zeznania przed komisją ds. afery Amber Gold, z których wynika, że Ewa Kopacz inwestowała swoje pieniądze w piramidę finansową, prezydent Gdańska Paweł Adamowicz osobiście zabiegał o audiencję u Marcina P., natomiast Ministerstwo Gospodarki złożyło “lipnej” firmie Amber Gold ofertę sprzedaży LOT-u – narodowego przewoźnika z 80 – letnią tradycją.
Dzisiaj Sylwester Latkowski udostępnił maila, którego dostał od Marcina P. Są w nim ujawnione kwoty, które Amber Gold wydał na reklamę w poszczególnych mediach.
Okazuję się, że media zarobiły fortunę za przychylne artykuły o piramidzie Amber Gold oraz na reklamie tej ‘lipnej” firmy.
Najwięcej zarobiła “Gazet Wyborcza” Agora (2,7 mln złotych). Dalej plasują portal onet.pl (1,9 mln złotych) oraz TVN i Polskie Radio (po 1,6 mln złotych).
TWITTER/PLPORTAL.PL