Go to ...

biznes-gospodarka.plportal.pl

Reklama

ILE I KTÓRE MEDIA ZAROBIŁY NA AMBER GOLD?


Wczoraj Marcina P. złożył obszerne zeznania przed komisją ds. afery Amber Gold, z których wynika, że Ewa Kopacz inwestowała swoje pieniądze w piramidę finansową, prezydent Gdańska Paweł Adamowicz osobiście zabiegał o audiencję u Marcina P., natomiast Ministerstwo Gospodarki złożyło “lipnej” firmie Amber Gold ofertę sprzedaży LOT-u – narodowego przewoźnika z 80 – letnią tradycją.

Dzisiaj Sylwester Latkowski udostępnił maila, którego dostał od Marcina P. Są w nim ujawnione kwoty, które Amber Gold wydał na reklamę w poszczególnych mediach.

Okazuję się, że media zarobiły fortunę za przychylne artykuły o piramidzie Amber Gold oraz na reklamie tej ‘lipnej” firmy.

Najwięcej zarobiła “Gazet Wyborcza” Agora (2,7 mln złotych). Dalej plasują portal onet.pl (1,9 mln złotych) oraz TVN i Polskie Radio (po 1,6 mln złotych).

Autor:
Z.B.
Źródło:

TWITTER/PLPORTAL.PL

Polub Plportal.pl:


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

7 + 1 =

 

About zzz

Reklama

WSPARCIE: propublicobono-rp.org | ffon.pl