Go to ...

biznes-gospodarka.plportal.pl

Reklama

5 POLSKICH MAREK, KTÓRYCH MOŻECIE NIE ZNAĆ, A POWINNIŚCIE


moda
Łączy je zamiłowanie do prostoty, wysokiej jakości i tradycyjnego rzemiosła. Poznajcie pięć młodych polskich marek, którym przepowiadamy świetlaną przyszłość.

LOUS
Brand, założony przez Sylwię Antoszkiewicz w 2012 roku, klientki pokochały przede wszystkim za sukienki. Dzięki nieskomplikowanym krojom i miękkim dzianinom, z jakich są wykonane, wpisują się w nurt sportowej elegancji i doskonale sprawdzają się w mieście. Ale w ofercie Lous są i inne elementy garderoby – szerokie spodnie culottes, obszerne swetry, bluzki oraz świetnie skrojone marynarki i płaszcze. Uniwersalne i ponadczasowe, choć z sezonu na sezon coraz odważniejsze. Tylko spójrzcie na transparentne sukienki ozdobione drobnymi plisami albo nonszalancki płaszcz w wojskowy kamuflaż!

SANS
Za istniejącą od 2015 roku marką SANS stoją trzy przedsiębiorcze kobiety, a każda zajmuje się innym obszarem działalności firmy. Projektuje absolwentka warszawskiej Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru, Aleksandra Dubińska, która doświadczenie zdobyła m.in. w pracowni Macieja Zienia. Ubrania SANS cechuje kobiecy charakter, nienachalne podążanie za trendami i wysoka jakość wykonania. Obok klasycznych fasonów i kolorów pojawiają się nadruki – tym razem drobne gwiazdki (hit!).
 
PARIS + HENDZEL HANDCRAFTED GOODS
Łukasz Hendzel uwierzył w biznes, który wielu uznałoby za skazany na porażkę – postanowił produkować czapki i kapelusze – ręcznie robione i dopracowane w każdym calu. Zaczął od pięciopanelówek, czyli czapek z daszkiem składających się z pięciu kawałków materiału. Każda ma elegancką podszewkę i numer seryjny. Oprócz nich pojawiły się także bejsbolówki, a następnie bardzo szykowne kapelusze fedory – z naturalnej skóry i angory. Klasa sama w sobie!
 
RAW
Siła tej założonej pod koniec 2013 roku marki tkwi w prostocie. RAW na pierwszym miejscu stawia funkcjonalność tworzonych przez siebie ubrań, stąd ich ascetyczny ponadczasowy design. Niepozbawiony jednak intrygujących detali. Flagowym produktem są płaszcze. Dla miłośników klasyki i naturalnych, wysokogatunkowych materiałów.

MOLEHILL
Szukacie torby, która pomieści wszystko? Znajdziecie ją w Molehill. O marce Łukasza Króla zrobiło się głośno latem tego roku – po targach HUSH Warsaw. Przechadzając się Arkadami Kubickiego trudno było nie dostrzec utrzymanych w minimalistycznym duchu toreb przyjmujących niezwykle pokaźne rozmiary. Wykonane ze skór naturalnych (polskiego pochodzenia) lub płótna. Niedawno Molehill poszerzyło swoją ofertę także o mniejsze akcesoria – kopertówki i etui na telefony.
Magdalena Zawadzka

Polub Plportal.pl:

Tags: ,


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

− 7 = 1

 

About publikator

Reklama

WSPARCIE: propublicobono-rp.org | ffon.pl